Implementation of knowledge on architecture, space and design with a contribution to architectural cultural heritage for vocational woodworking schools
Koordinator: CENTER ARHITEKTURE SLOVENIJEVoditelj: Mia Roth ČerinaPartneri: Arhitektonski fakultet u Zagrebu,Kunst und Architektur Werkstatt für Kinder und Jugendliche, Solski center Skofja Loka, Sumarska i drvodjeljska skola KarlovacSuradnici: Davor Andrić, Ivica PlavecTrajanje: 3.10.2018.-3.7.2020.
U suradnji s partnerima (Šumarska i drvodjeljska škola Karlovac, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu,
Školski centar Škofja Loka, Bilding. Škola umjetnosti i arhitekture za djecu i mlade
iz Innsbrucka) u okviru projekta ERASMUS+, Centar za arhitekturu Slovenije nastojao je svladati prepreke u prijenosu znanja o arhitekturi i dizajnu te je u svoja nastojanja uključio učenike srednjih strukovnih škola koji se obrazuju za drvodjeljska zanimanja. Projekt se rpvoodi na međunarodnoj razini jer se učenicima želi približiti primjere dobre prakse ne samo u njihovoj zemlji, već i izvan njezinih granica, kako bi stekli širi uvid u primjere kvalitetne arhitekture i dizajna. Učenicima smo željeli poručiti da se na svom profesionalnom putu trebaju osvrtati na svijet i slijediti trendove, ali ih također moraju znati procijeniti, umjesto da ih usvajaju bez kritičke procjene, distance i promišljanja. Na poveznici se nalazi priručnik za učenike srednjih škola koji je izdan nakon projekta u izdanju Centra arhitekture Slovenije. http://igrivarhitektura.org/prirocnik-po-poteh-lesa-v-arhitekturi/
Školski centar Škofja Loka, Bilding. Škola umjetnosti i arhitekture za djecu i mlade
iz Innsbrucka) u okviru projekta ERASMUS+, Centar za arhitekturu Slovenije nastojao je svladati prepreke u prijenosu znanja o arhitekturi i dizajnu te je u svoja nastojanja uključio učenike srednjih strukovnih škola koji se obrazuju za drvodjeljska zanimanja. Projekt se rpvoodi na međunarodnoj razini jer se učenicima želi približiti primjere dobre prakse ne samo u njihovoj zemlji, već i izvan njezinih granica, kako bi stekli širi uvid u primjere kvalitetne arhitekture i dizajna. Učenicima smo željeli poručiti da se na svom profesionalnom putu trebaju osvrtati na svijet i slijediti trendove, ali ih također moraju znati procijeniti, umjesto da ih usvajaju bez kritičke procjene, distance i promišljanja. Na poveznici se nalazi priručnik za učenike srednjih škola koji je izdan nakon projekta u izdanju Centra arhitekture Slovenije. http://igrivarhitektura.org/prirocnik-po-poteh-lesa-v-arhitekturi/